سل یو2

سیستم همکاری در فروش فایل

سل یو2

سیستم همکاری در فروش فایل

دانلود تکنولوژی های روز در گیربکس اتوماتیک

با توجه به مزایای فراوان استفاده از گیربکس های اتوماتیک، امروزه شاهد گسترش آنها در صنعت اتومبیل سازی و استفاده روز افزون آنها در سطح جهانی بخصوص در وسایل حمل ونقل سنگین و ماشین های راه سازی، کشاورزی، معدن و همچنین اتومبیل های سواری می باشیم
دسته بندی مکانیک
بازدید ها 11
فرمت فایل doc
حجم فایل 3522 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 113
تکنولوژی های روز در گیربکس اتوماتیک

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

با توجه به مزایای فراوان استفاده از گیربکس های اتوماتیک، امروزه شاهد گسترش آنها در صنعت اتومبیل سازی و استفاده روز افزون آنها در سطح جهانی بخصوص در وسایل حمل ونقل سنگین و ماشین های راه سازی، کشاورزی، معدن و همچنین اتومبیل های سواری می باشیم و تقریباً اصول کار همه آنها با مختصر تفاوت هایی مشابه یکدیگر می باشند. در کشور ایالات متحده 60 درصد از خودروهای سورای مجهز به گیربکس های اتوماتیک می باشند و در کشورهای اروپایی و ژاپن این آمار نزدیک 50 درصد می باشد.

با توجه به بوجود آمدن نسل جدیدتری از گیربکس های اتوماتیک تحت عنوان CVT[1]که تأثیر چشمگیری در کاهش مصرف سوخت و در نتیجه آلودگی هوا دارند، پیش بینی می شود با اقتصادی شدن آنها در چند سال آینده به سرعت جایگزین گیربکس های معمولی گردند.

لازم است ما نیز خود را با تکنولوژی های جدید هماهنگ نموده و با توجه به وضعیت مخرب آلودگی هوا، در رابطه با استفاده از گیربکس های اتوماتیک و جایگزین نمودن آنها، گام های موثری برداشته شود.

در نوشتاری که پیش رو دارید، سعی شده است بطور ساده ولی کاربردی اساس کار گیربکس های اتوماتیک توضیح داده شده است. ابتدا برخی از مزایای استفاده از گیربکس اتوماتیک ذکر شده اند، سپس انواع گیربکس ها و اجزاء مختلف تشکیل دنده گیربکس های اتوماتیک شامل دستگاه خورشیدی، کلاچ های چند صفحه ای، کلاچ های یک طرفه، باندها و سرووها، تورک کنورتور، سوپاپ های کنترل (جعبه سوپاپ)، گاورنر، دیافراگم خلائی، سلونوئید کیک دان، و پمپ روغن توضیح داده شده اند. در بخش های بعدی ساختمان و طرز کار گیربکس اتوماتیک خودرو تشریح شده است و سپس در رابطه با مدار کنترل هیدرولیکی برای تعویض دنده در گیربکس اتوماتیک دو سرعته توضیحات مربوطه داده شده است.

فصل اول در مورد گیربکس های اتوماتیک و تاریخچه مربوط به آن، فصل دوم مجموعه دنده سیاره ای و اجزای آن و همچنین در مورد حالت های مختلف درگیری دنده های خورشیدی، فصل سوم سیستم های هیدرولیکی گیربکس از جمله: فشارهای موجود، انواع پمپ ها و انواع سوپاپ های موجود در گیربکس، فصل چهارم کوپلینگ هیدرولیکی و مبدل گشتاور، فصل پنجم در مورد تجهیزات راه انداز گیربکس مطالبی را ارائه کرده ام.

فهرست مطالب

چکیده1

فصل اول.. 2

مقدمه. 3

سیستم انتقال قدرت اتوماتیک.... 4

1-2- انواع گیربکس های اتوماتیک.... 4

1-3- سیر تکاملی جعبه دنده7

2-3-2) کاهش دنده (Gear Reduction)25

2-3-3- اوردرایو یا فوق سرعت (Overdrive)25

2-3-4- حرکت مستقیم (Direct Drive)25

نسبت دنده 1:1 بدون تغییر در گشتاور و دور ورودی می باشد.25

2-3-5- خلاص یا آزاد گردی (Free Wheeling)25

در این حالت قدرت ورودی وجود دارد ولی قدرت از جعبه دنده خارج نمی گردد.25

2-3-6- عضو عکس العملی (Reaction Member)25

شکل 2-3- روش اول افزایش گشتاور28

روش دوم افزایش گشتاور28

شکل 2-4- روش دوم افزایش گشتاور29

2-4-3) اصل افزایش سرعت (Law of Overdrive)29

شکل 2-5- روش اول افزایش سرعت.. 30

روش دوم افزایش سرعت.. 30

شکل 2-6- روش دوم افزایش سرعت.. 31

2-4-4) اصل معکوس (Law of Reverse)31

شکل 2-7- روش اول برای ایجاد حرکت معکوس... 32

روش دوم دنده عقب.. 32

شکل 2-8- روش دوم برای ایجاد حرکت معکوس... 33

2-4-5- اصل حرکت مستقیم (Law of Direct Drive)33

روش دوم حرکت مستقیم. 34

روش سوم حرکت مستقیم. 35

شکل 2-9- روش اول برای حرکت مستقیم. 35

شکل 2-11- روش سوم برای حالت مستقیم. 36

جدول 2-1- بدست آوردن نسبت دنده های خورشیدی.. 37

Zr = تعداد دندانه های دنده رینگی.. 38

Zs = تعداد دندانه های دنده خورشیدی.. 38

فصل سوم. 43

3-1) فشارهای موجود در گیربکس اتوماتیک.... 44

3-2- پمپ های هیدرولیک گیربکس های اتوماتیک.... 46

3-2-1- پمپ دنده ای.. 47

3-3-4- سوپاپ تنظیم فشار (رگلاتور)58

4-2-2- استاتور (انعکاس کننده)80

شکل 4-7- عمل کوپلینگ هیدرولیکی در نقطه ای که جریان روغن عکس می گردد.81

4-3- مرحلۀ افزایش گشتاور81

مراجع.. 99

فهرست اشکال

شکل 1-2 قسمت های اصلی گیربکس اتوماتیک... 7

شکل 1-3 کلاچ یا کوپلینگ هیدرولیکی با جعبه دنده معمولی 13

شکل 1-4 مبدل گشتاور هیدرولیکی تورک درایو. 14

شکل 1-5 جعبه دنده نیم اتوماتیک دوسرعته دینافلوی بیوک... 15

شکل 1-6 انتقال قدرت در جعبه دنده اتوماتیک3 سرعته فورد. 16

شکل 1-7 جعبه دنده اتوماتیک پاورفلایت.. 17

شکل 1-8 جعبه دنده اتوماتیک اولتراماتیک... 19

شکل 1-9 جعبه دنده اتوماتیک 3 سرعته استودکبر. 20

فصل دوم

شکل 2-1 دنده های کشویی گیربکس در حالت خلاص... 23

شکل 2-2 مجموعه دنده سیاره ای.. 26

شکل 2-3 روش اول افزایش گشتاور30

شکل 2-4 روش دوم افزایش گشتاور31

شکل2-5 روش اول افزایش سرعت.. 32

فهرست اشکالصفحه

شکل 2-6 روش دوم افزایش سرعت.. 33

شکل 2-7 روش اول برای ایجاد حرکت معکوس... 34

شکل 2-8 روش دوم برای ایجاد حرکت معکوس... 35

شکل 2-9 روش اول برای حرکت مستقیم. 37

شکل 2-10 روش دوم برای حرکت مستقیم. 38

شکل 2-11 روش سوم برای حرکت مستقیم. 38

شکل 2-12 مجموعه دنده سیمپسون. 41

شکل 2-13 مجموعه دنده سیاره ایی سیمپسون. 42

شکل 2-14 مجموعه راوینیو. 43

فصل سوم

شکل 3-1 پمپ دنده ای داخلی و خارجی.. 49

شکل 3-2 پمپ روتوری.. 50

شکل 3-3 پمپ روتوری داخلی و خارجی.. 51

شکل 3-4 پمپ پره ای ساده52

شکل 3-5 مجموعه بدنۀ سوپاپ 54

فهرست اشکالصفحه

شکل 3-6 انواع سوپاپ یک طرفه. 55

شکل 3-7 سوپاپ اطمینان. 57

شکل 3-8 سوپاپ تنظیم فشار58

شکل 3-9 سوپاپ تعویض... 60

شکل 3-10 سوپاپ تعویض... 60

شکل 3-11 سوپاپ گاز با کارانداز خلائی.. 64

شکل 3-12 سوپاپ گاز با کارانداز مکانیکی.. 64

شکل 3-13 گاورنر با محرک دنده ایی و سوپاپ قرقره ایی.. 66

شکل 3-14 سوپاپ گاورنر. 75

شکل 3-15 سوپاپ کنترل دستی.. 69

فصل چهارم

شکل 4-1 کوپلینگ هیدرولیکی ساده71

شکل 4-2 مبدل گشتاور73

شکل 4-3 تورک کنورتور- ایمپلر. 74

شکل 4-4 تورک کنورتور- توربین.. 75

فهرست اشکالصفحه

شکل 4-5 تورک کنورتور- استاتور75

شکل 4-6 پمپ و اجزای محفظه هوزینگ... 76

شکل 4-7 عمل کوپلینگ هیدرولیکی78

شکل 4-8 طرز کار استاتور79

فصل پنجم

شکل 5-1 باندهای گیربکس... 84

شکل 5-2 انواع باندها85

شکل 5-3 مجموعۀ یک کلاچ هیدرولیکی چند صفحه ای.. 88

شکل 5-4 کلاچ ترمز کننده89

شکل 5-5 اجزای کلاچ چند صفحه ای.. 90

شکل 5-6 اجزای کلاچ چند صفحه ای و فنر دیافراگمی.. 91

شکل 5-7 کلاچ یک طرفه غلطکی.. 94

شکل 5-8 کلاچ یک طرفه بادامکی.. 94

فهرست جداول

فصل اول

جدول1-1 مسیر قدرت جعبه دنده اتوماتیک پاورفلایت.. 17

جدول 1-2 مسیر قدرت جعبه دنده اتوماتیک اولتراماتیک... 18

فصل دوم

جدول 2-1 بدست آوردن نسبت دنده های خورشیدی.. 39

فصل سوم

جدول 3-1 تاثیر فشار گاز بر روی دریچه گاز63

فهرست نمودارهاصفحه

فصل سوم

نمودار 3-1 نمودار دو حالت منحنی فشار گاورنر.


دانلود تحقیق در مورد رنگ

رنگها را معمولا براساس خواص آنها و ساختمان ماده اصلی (ساختمان شیمیایی مواد) طبقه بندی می‌کنند
دسته بندی شیمی
بازدید ها 14
فرمت فایل doc
حجم فایل 1044 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75
تحقیق در مورد رنگ

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

رنگها را معمولا براساس خواص آنها و ساختمان ماده اصلی (ساختمان شیمیایی مواد) طبقه بندی می‌کنند. روش دیگر طبقه بندی رنگها براساس روش مصرف آنها در رنگرزی می‌باشد. روش و تکنیک رنگرزی به ساختمان ، طبیعت الیاف یا شئ مورد رنگرزی بستگی دارد. به عبارت دیگر رنگرزی پشم و ابریشم و دیگر الیاف به دست آمده از حیوانات با رنگرزی پنبه و الیاف به دست آمده از گیاهان تفاوت دارد.

فهرست مطالب

چکیده :1

نقش ساختمان شیمیایی الیاف در تعیین رنگ مورد نیاز :2

رنگدانه و انواع آن. 5

کاربرد عمده پیگمانها7

ویژگیهای عمومی رنگدانه ها9

ویژگیهای رنگدانه ها10

قدرت رنگ کنندگی.. 11

اندازه و شکل ذرات. 12

واکنش پذیری شیمیایی.. 14

رنگ‌های پودری. 18

چرا رنگ پودری؟22

رنگینه های شفاف. 31

اکسید های شفاف آهن. 32

تولید صنعتی رنگدانه سفید. 36

از بین بردن انواع لکه های رنگ :40

پوشش های بر پایه آب. 43

فناوری رنگ، اعمال رنگ را سرعت می بخشد. 48

انواع رنگهای کوره ای. 53

آسترها و رنگ های غنی از روی. 56

مشخصه رنگ ها63

رودخانه ی پنج رنگ، زیباترین رودخانه جهان 70


دانلود استیله کردن کالای ویسکوزی و رنگرزی با رنگزای مستقیم

همانطور که می دانیم رنگرزی کالای استاتی مشکل بوده و برای همین در این تحقیق در نظر گرفته شد با انجام برخی آزمایشات از جمله استیلاسیون کالای سلولزی این مشکل را مرتفع نمود در این واکنش کالای سلولزی در طی واکنش استیلاسیون به دی استات تبدیل گشته
دسته بندی نساجی
بازدید ها 15
فرمت فایل doc
حجم فایل 7830 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65
استیله کردن کالای ویسکوزی و رنگرزی با رنگزای مستقیم

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

همانطور که می دانیم رنگرزی کالای استاتی مشکل بوده و برای همین در این تحقیق در نظر گرفته شد با انجام برخی آزمایشات از جمله استیلاسیون کالای سلولزی این مشکل را مرتفع نمود در این واکنش کالای سلولزی در طی واکنش استیلاسیون به دی استات تبدیل گشته .

اما در این تحقیق نشان خواهیم داد ابتدا با رنگ کردن کالای سلولزی توسط رنگزای مستقیم که تمایل ذاتی زیادی که به کالا داشته این رنگزا از آنجا که ثبات خوبی نداشته لذا آن را استیله نموده که در فرآیند استیلاسیون عامل های روی پارچه را بسته و دیگر در مجاورت کالا با آب یا رطوبت دیگر رنگزا خارج نمی گردد و بدین شکل ثبات کالا را بهبود یافته این بخشی از تست های انجام گرفته به منظور تثبیت کالای مورد نظر در این پروژه می باشد .

فهرست مطالب

چکیده1

مقدمه. 2

ریسیدن نخ. 9

تجزیه محلول ویسکوز. 9

استیلاسیون. 11

بررسی مقالات.. 14

مقاله اول. 14

آزمایش.. 35

نسخه رنگرزی :36

نحوه رنگرزی کالا. 37

تست جذب رطوبت.. 39

تست حلالیت :40

تست جذب رطوبت :41

رنگرزی.. 42

سیکل شستشویی ( Washing cycle ) :42

استیلاسیون. 44

آماده سازی پارچه :46

درست کردن محلول رنگ :46

نسخه رنگرزی :47

سیکل شستشو :49

استیله کردن پارچه :49

تست جذب رطوبت :53

تست با مواد اکسید کننده :53

نتیجه. 55

تست خیس شوندگی :56

تحلیل :58

نتیجه گیری :59

منابع. 61


دانلود سختی و مقاومت بتن اسفنجی و اتوکلاو در مقابل ترک خوردگی

تا کنون آزمایشات معدودی برای تعیین سختی بتن اسفنجی اتوکلاو در کتب و مقالات مربوط به این موضوع گزارش شده است
دسته بندی عمران
بازدید ها 6
فرمت فایل doc
حجم فایل 6328 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49
سختی و مقاومت بتن اسفنجی و اتوکلاو در مقابل ترک خوردگی

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

تا کنون آزمایشات معدودی برای تعیین سختی بتن اسفنجی اتوکلاو در کتب و مقالات مربوط به این موضوع گزارش شده است. آزمایشات روی 3 نوع متفاوت از بتن اسفنجی اتوکلاو با استفاده از 6 نمونه از آزمایش در شکل مهندسی متفاوت انجام شده است . 4 مورد از این 6 نمونه آزمایش انتخاب شده دارای نتایج مشابهی به لحاظ KIC بودند و 2 نوع دیگر برای تعیین انرژی ناشی از ترک خوردگی یعنی Gf به کار برده شدند. میزان KFC به نسبت تاب فشردگی مصالح ، افزایش می یابد. انرژی ناشی از ترک خوردگی در این نوع بتن یک دهم انرژی ناشی از ترک خوردگی در بتن معمولی است . تأثیر میزان بارگذاری روی KFC را می توان به وسیله قانون توان بیان کرد. این نتایج گویای آن است که مکانیک ترک خوردگی کشانی و حفّل ، تقریبی از محاسبه افزایش محل ترک خوردگی در بتن اسفنجی اتوکلاو است.

فهرست مطالب

چکیده:1

مقدّمه:2

روند انجام آزمایش:3

نتایج:6

مهندسی زلزله. 11

دفتر بازرسی ساختمان. 12

جدول لرزه نگاری: جدول بزرگترین لرزه های ثبت شده از وقوع زلزله در جهان. 15

مدل ساختمانی که در اثر زلزله، لرزش می یابد. 16

ایزولاسیون زمین لرزه27

تــالار شهــر سـان فـرانسیسکو: پروژه مقاوم سازی دربرابر زلزله در مقیاس عظیم. 28

رفتار ساختمانی بتن آرمه با فیبر فولادی تحت فشار محوری.. 31

2-2- مصالح مورد استفاده35

4-2- قالب ریزی نمونه های آزمایش... 36

5-2- آزمایش... 36

3- رفتار CFRC. 38

4- منحنی تنش- تغییر شکل نسبی CFRC. 40

5- نتیجه گیری 46


دانلود طرح بهینه مورد نظر سازه های فضا کار با رفتار غیر خطی با استفاده از الگوریتم تکاملی

در این تحقیق،طراحی سازه های فضا کار برای وزن مطلوب هندسی و مصالح با رفتار غیر خطی ارائه شده است،که از الگورستم تکاملی cvsp استفاده می کند
دسته بندی عمران
بازدید ها 6
فرمت فایل doc
حجم فایل 498 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
طرح بهینه مورد نظر سازه های فضا کار با رفتار غیر خطی با استفاده از الگوریتم تکاملی

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

در این تحقیق،طراحی سازه های فضا کار برای وزن مطلوب هندسی و مصالح با رفتار غیر خطی ارائه شده است،که از الگورستم تکاملی cvsp استفاده می کند.(تداوم غیر رایج مجازی)

متغیر های طراحی مناطق مقاطع عرضی از سازه های فضا کار هستند.محدودیت های طراحی شامل محدودیت سازه ای،تعادلی و هندسی می شود.تنش های کششی و فشاری به مقادیر بحرانی و جابه جایی گره ها که به مرزهای بالایی خود مقید شده اند،محدود می شود.

کمی بیشینه تعادل نیز در طی فرایند بهینه سازی چک می شود و برخی از محدودیت ها روی متغیر طراحی به عنوان محدودیت هندسی در نظر گرفته می شود. مدل های آماده شده طراحی نشان داده اند که کاهش اضافی در وزن سازه ها به وسیله رفتار غیر خطی در طراحی بهینه سازه های فضا کار ممکن است.

فهرست مطالب

چکیده:1

-مقدمه:2

1- بیشینه تئوری رفتار غیر خطی. 3

2- مشکلات فرمول های طراحی بهینه. 9

4-2متغیر های طراحی. 11

4-3 توابع مورد نظر. 12

نتیجه گیری.. 19

منابع :20