سل یو2

سیستم همکاری در فروش فایل

سل یو2

سیستم همکاری در فروش فایل

پرستاپرینت ؛ ماژول فاکتور پیشرفته پرستاشاپ

پرستاپرینت ؛ ماژول فاکتور پیشرفته پرستاشاپ

پرستاپرینت ؛ ماژول فاکتور پیشرفته پرستاشاپ



ماژول فاکتور پیشرفته پرستاشاپ ؛ از ضعفی بزرگ به آپشنی حرفه ای و قدرتمند

به راستی که فروشگاه ساز پرستاشاپ را میتوان یکی از برترین فروشگاه سازهای حال حاضر جهان دانست اما به اعتقاد خیلی از وبمستران و مدیران فروشگاه‌ها این برتری پرستاشاپ در موضع سیستم صدور فاکتور آن به شدت نقض شده به طوری که تاکنون و پس از چند سال هیچ راهکار حرفه ای و مناسبی برای حل مشکل نسخه بومی پرستاشاپ ارائه نشده بود. عدم ارائه راهکار مناسب تا به امروز بدین معنی نیست که توسعه دهندگان تاکنون به فکر رفع مشکل این قسمت نبوده اند بلکه به دلیل ضعف در کدنویسی هسته پرستاشاپ در این قسمت، ارائه راهکار مناسب مشکل و یا به شدت وقت گیر بوده است. گروه دی بی اس تم با رویکرد حل مشکلات و ارائه راهکارهای حرفه ای ، از دیرباز تمام تلاش خود را معطوف به حل مشکلات اساسی فروشگاه ساز پرستاشاپ نموده است که در این زمینه میتوان به سبدخرید سریع پرستاشاپ ، ماژول شگفت انگیز و همچنین قالبهای متنوع و حرفه ای را نام برد. این بار نیز ما در دی بی اس تم تمرکز خود را بر حل بزرگترین مشکل پرستاشاپ یعنی فاکتور آن معطوف نمودیم و با افتخار بعد از هفته ها تلاش و پشتکار شبانه روزی توانستیم ماژول فاکتور پیشرفته و حرفه ای پرستاشاپ را آماده انتشار نماییم. ابتدا نمونه ای از خروجی فاکتور این ماژول را با فرمت PDF ، برای مشاهده و دانلود قرار می‌دهیم تا بتوانید مقایسه ای با خروجی پیشفرض پرستاشاپ داشته باشید :

 

برای مشاهده محصول کلیک نمایید

برای خرید محصول کلیک نمایید


ماژول پرستاشاپ پیشنهاد ویژه دی بی اس شگفت انگیز

ماژول پرستاشاپ پیشنهاد ویژه دی بی اس شگفت انگیز


امکاناتی شگفت انگیز در ماژول پرستاشاپ دی بی اس شگفت انگیز DBSAMAZING

"تخفیف ویژه" یک شیوه مهم افزایش فروش در هر کسب و کاری است . در فروشگاه های اینترنتی نیز ارائه تخفیف با عنوان محصولات ویژه یا شگفت انگیز، جزو پرکاربردترین شیوه های افزایش فروش به شمار می آید. سالهاست فروشگاه های بزرگ و موفقی همچون دیجی کالا، زنبیل، موزاندو، البسکو و 5040 با اختصاص دادن بخش مهمی از سایت به محصولات ویژه یا شگفت انگیز، محصولات جدید و پرمخاطب سایت خود را به کاربران شان معرفی می کنند. ولی مدیران فروشگاه های اینترنتی کوچکتر که توان پرداخت هزینه های زیاد برنامه نویسی چنین امکاتی را ندارند، همیشه از داشتن ابزارهای مشابه که بر فروش شان تأثیر مثبت بگذارد و بتوانند رقابتی عادلانه از نظر امکانات داشته باشند بی بهره بوده اند.

برای مشاهده محصول کلیک نمایید

برای خرید محصول کلیک نمایید

قالب پرستاشاپ لئو اوتیس

قالب پرستاشاپ لئو اوتیس

قالب پرستاشاپ لئو اوتیس



قالب پرستاشاپ لئو اوتیس یکی از پیشرفته ترین قالب های پرستاشاپی است که با برخورداری از ظاهری بسیار حرفه ای، طراحی هوشمند و امکاناتی کامل، شما را قادر می سازد تا فروشگاهی ایجاد نمایید که با آن بتوان با فروشگاه های بزرگ ایرانی رقابت کرد. با قالب اوتیس می توانید گام نخست کسب و کار آنلاین خود را بلند بردارید! این قالب دارای ۵ پروفایل با طراحی محتلف است که برای فروشگاه های کالای دیجیتال ، لوازم جانبی موبایل ، لوازم خانگی ، کیف و کفش ، کتاب و هر مدل کالای دیگر قابل استفاده است. شما در واقع ۵ ساختار متفاوت آماده برای صفحه اول فروشگاه خود خواهید داشت. 

مدرن ترین سبک طراحی قالب در جهان

پرستاشاپ اسکریپتی ماژولار است و در طراحی قالب برای این اسکریپت، ماژول های همراه قالب نقش قابل توجه و چشمگیری را ایفا می نمایند. در واقع اگر تمام ماژول های قالب پرستاشاپ را خاموش کنیم، تقریباً هیچ چیز از قالب باقی نمی ماند. در نتیجه در طراحی های سنتی، از تعداد بسیار زیادی ماژول بر روی هر قالب استفاده می شد (و همچنان می شود!). اما کمپانی لئوتم با طراحی ماژولی به نام صفحه ساز آپولو و گنجاندن بیش از ۳۰ ویجت که هر یک نقش یک یا چند ماژول را ایفا می نمایند، این نقص بزرگ را برطرف ساخت و یک ماژول را جایگزین استفاده از ده ها ماژول بر روی قالب کرد.


برای مشاهده و خرید محصول کلیک نمایید




قالب پرستاشاپ لئو بلوم

قالب پرستاشاپ لئو بلوم

قالب پرستاشاپ لئو بلوم



قالب پرستاشاپ فروشگاه لباس لئو بلوم Leo Bloom – دموی پیزا

اگر به تاریخچه چندسال گذشته فروشگاه های لباس و پوشاک در ایران نگاهی بیندازیم، رد پای تغییر فرهنگ خرید پوشاک به شکل "مجازی" تحت تأثیر پیشرفت تکنولوژی به خوبی قابل مشاهده است. تا یکی دو سال گذشته فروشگاه های اینترنتی که به صورت تخصصی بر روی موضوع فروش لباس و پوشاک فعالیت می کردند بسیار محدود و انگشت شمار بودند، اما امروزه شاهد فروش گسترده پوشاک در فضای مجازی و افزایش افتتاح فروشگاه های تخصصی پوشاک هستیم.

  توسعه‌ی بازار، افزایش تقاضا و فروش پایدار لباس و پوشاک در فضای مجازی یک روی سکه تغییرات این بازار در یکی دو سال اخیر بوده و آن روی سکه، رقابتی تر شدن این بازار است. اکثر فروشندگانی که در گذشته اعتقاد داشتند اینترنت ایران ظرفیت فروش مجازی لباس را ندارد، امروزه متوجه بازار جدید به وجود آمده و ظرفیت فروش خوب آن شده اند. افزایش تساعدی افتتاح فروشگاه‌های لباس ، ایجاد پیج های شبکه های اجتماعی و تبلیغات در نرم افزارهای اطلاع رسانی و گفتگوی جمعی مانند تلگرام، خبر از تبدیل شدن این بازار به یک بازار رقابتی می دهد.

 

دی بی اس تم در طول سال 1394 شاهد تأسیس حدود 30 فروشگاه اینترنتی تخصصی لباس و پوشاک توسط کاربرانی بوده است که قالب فروشگاه خود را از این مجموعه تهیه نموده اند. قالب هایی نظیر بوتیک، استایل شاپ، لئو شاپینگ، مون سان و لئو بلوم. ما امروز با ارائه رسمی و عمومی قالب پرستاشاپ فروشگاه لباس لئو بلوم Leo Bloom ، ویترین تازه و متفاوتی برای بوتیک آنلاین شما آماده ساخته ایم.  


قالب فروشگاه زیبا و کاربر پسند

قالب لئو بلوم Leo Bloom دموی پیزا شاپ Pizza Shop جلوه‌ی "زیبایی" از مفهوم "مدرن بودن" است. در واقع تلفیقی از هر دو. اگر به دنبال قالبی شیک و مدرن برای فروشگاه لباس خود هستید و در عین حال نمی خواهید زیبایی محیط فروشگاه فدای ویژگی مدرن بودن قالب شود، قالب پرستاشاپ لئو بلوم Leo Bloom یکی از بهترین انتخاب هاست. قالب هایی که بتوان آن ها را مدرن خطاب کرد، معمولاً محیط هایی رسمی و وزین دارند. قالب هایی که شاید بیشتر برای فروش محصولات تکنولوژیک، محصولات خانگی، آشپزخانه و غیره ایده آل باشند. اما در یک فروشگاه لباس و یا یک فروشگاه عطر که همه چیز بر پایه احساسات است، به نظر می رسد محیطی که زیبایی در آن حرف اول و آخر را می زند به مراتب کارآمدتر است.


برای مشاهده و خرید محصول کلیک نمایید



قالب پرستاشاپ لئو اسپورت استور

قالب پرستاشاپ لئو اسپورت استور

قالب پرستاشاپ لئو اسپورت استور


قالب پرستاشاپ لئو اسپورت استور Leo SportStore

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با ظاهری مدرن و امکاناتی زیاد، انتظاری دور از واقع و دست نیافتنی نیست. ما در وبسایت دی بی اس تم قالب هایی مدرن و فوق العاده پر امکانات برای فروشگاه ساز پرستاشاپ در اختیار جامعه فروشگاه داران مجازی ایران قرار داده ایم که حجم قابل توجهی از نیازها، علایق و سلایق کاربران مان را تحت پوشش قرار داده است. امروز نیز یکی از پیشرفته ترین و پر امکان ترین قالب های پرستاشاپ در سطح جهانی را بصورت عمومی به شما عزیزان معرفی می کنیم که می تواند راهکار ساده و ارزان قیمت تحقق آرزوی بزرگ شما باشد.


طراحی مدرن به سبک گوگل متریال دیزاین

متریال دیزاین

متریال دیزاین سبک جدید و به روز شده از همان سبک طراحی فلت یا تخت است که توسط گوگل برای رفع نواقص طراحی تخت ، خلق شده و بر اصول آن با دقت نظارت و آن را هدایت می‌کند. شاید تنها همین دلیل کافی باشد که بدانیم متریال دیزاین ، می تواند آینده طراحی رابط کاربری را به چالش بکشاند. متریال دیزاین نه تنها در طراحی وبسایتها کاربرد دارد بلکه گوگل تمامی توسعه دهندگان حتی توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل را نیز تشویق و هدایت به استفاده از این سبک طراحی میکند ! خوشبختانه قالب لئواسپورت استور از طراحی به سبک متریال دیزاین پیروی نموده و تجربه کاربری جدید و مدرنی را برای مشتریانتان به وجود خواهد آورد. این قالب در حالت ریسپانسیو نیز با توجه به عملکرد و ظاهر قابل قبول آن تجربه ای مشابه با یک اپلیکیشن موبایل را برای کاربران رقم خواهد زد.


برای مشاهده و خرید محصول کلیک نمایید