سل یو2

سیستم همکاری در فروش فایل

سل یو2

سیستم همکاری در فروش فایل

دانلود آموزش آرشیکد ArchiCAD

آموزش کامل آرشیکد
دسته بندی معماری
بازدید ها 41
فرمت فایل pdf
حجم فایل 3060 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65
آموزش آرشیکد ArchiCAD

فروشنده فایل

کد کاربری 4366
کاربر

آموزش 0 تا 100 آرشیکد در 5 pdf


دانلود ترجمه تحقیق درباره پروتکل های روتین و عادی اینترنتی Survey on Mobile Ad Hoc Network Routing Protocols

ترجمه تحقیق درباره پروتکل های روتین وعادی اینترنتی Survey on Mobile Ad Hoc Network Routing Protocols فایل فارسی فایل لاتین
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 41
فرمت فایل docx
حجم فایل 347 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
ترجمه تحقیق درباره پروتکل های روتین و عادی اینترنتی Survey on Mobile Ad Hoc Network Routing Protocols

فروشنده فایل

کد کاربری 4269
کاربر

ترجمه تحقیق درباره پروتکل های روتین وعادی اینترنتی Survey on Mobile Ad Hoc Network Routing Protocols

A "mobile ad hoc network" (MANET) is an autonomous system of mobile routers connected
by wireless links. The routers are free to move randomly and organize themselves arbitrarily;
thus, the network's wireless topology may change rapidly and unpredictably. Such a network
may operate in a standalone fashion, or may be connected to the Internet. Multi hop, mobility,
large network size combined with device heterogeneity, bandwidth and battery power constrain
make the design of adequate routing protocols a major challenge. In recent years, many routing
protocols have been proposed for MANET. Basically these protocols can be fit in one of two
major categories: on-demand such as AODV [1] and DSR [2], and proactive such as DSDV [3]
and OLSR [4]. The review and performance comparison of these protocols are in [5][6][7]. A
more comprehensive survey can be found in [8]. In this survey, we will not focus on individual
routing protocols; instead we will discuss some new ideas proposed recently mainly to improve
MANET throughput and scalability in different ways with some new routing metrics, new
technologies such as multi-rate, multi-channel and hierarchical structure, by using cross-layer
design.

A "mobile ad hoc network" (MANET) is an autonomous system of mobile routers connectedby wireless links. The routers are free to move randomly and organize themselves arbitrarily;thus, the network's wireless topology may change rapidly and unpredictably. Such a networkmay operate in a standalone fashion, or may be connected to the Internet. Multi hop, mobility,large network size combined with device heterogeneity, bandwidth and battery power constrainmake the design of adequate routing protocols a major challenge. In recent years, many routingprotocols have been proposed for MANET. Basically these protocols can be fit in one of twomajor categories: on-demand such as AODV [1] and DSR [2], and proactive such as DSDV [3]and OLSR [4]. The review and performance comparison of these protocols are in [5][6][7]. Amore comprehensive survey can be found in [8]. In this survey, we will not focus on individualrouting protocols; instead we will discuss some new ideas proposed recently mainly to improveMANET throughput and scalability in different ways with some new routing metrics, newtechnologies such as multi-rate, multi-channel and hierarchical structure, by using cross-layerdesign.

منت « شبکه موبایل Ad Hoc » که یک سیستم خودگردان از مسیریابهای موبایل است، از طریق پیوندهای بی سیمی متصل می گردد.این مسیریابها آزادند تا بطور تصادفی حرکت کنند و بطور قراردادی خودشان را سازمان بخشند.بنابراین احتمال دارد که مکان شتاسی بی سیم شبکه سریعاً و بطور غیر قابل پیش بینی تغییر کند.چنین شبکه ای ممکن است که بطور مستقل عمل کند ویا اینکه به اینترنت وصل شود.چیزی که به عنوان چالش اصلی به شمار می رود:پرش،تحرک،اندازه بزرگ شبکه ای که با وسایل نا همگن ترکیب می شود،پهنای باند و تحمیل قدرت باتری است که همه این موارد نیز موجب طراحی پروتکل ها با مسیریابی مناسب می شوند.در سالهای اخیر،پروتکل های مسیریاب زیادی برای منت پیشنهاد شده است.اساساً این پروتکل هل برای یکی از دو گروه اصلی متناسب خواهند بود:درخواستی؛ مانند(1)AODVو (2) DSR ، فعال سازی ؛ مانند (3)DSDV و(4)OLSR مقایسه اجرا و سرور این پروتکل ها در (7)و(6)و(5) هستند.یک بررسی پیچیده تر را میتوان در (8) پیدا کرد.در این بررسی، بر روی تک تک پروتکل های مسیریاب تمرکز نخواهیم کرد بلکه بجای آن ایده های جدیدی را که اخیراً جهت پیشرفت منت پیشنهاد کرده اند را مورد بحث قرار خواهیم داد.

این ایده ها با توان عملیاتی و قابل قیاس بودن را با روش های متفاوت و مسیریابهای متری جدید و تکنولوژیهای چند سرعتی،چند شبکه ای و ساختار سلسله مراتبی توسط طراحی لایه متقابل صورت می گیرد.

1) طراحی لایه متقابل از شبکه های بی سیم چند پرشی

در بسیاری از نرم افزارهای شبکه ای، پروتکل ها برای تشکیل یک توده پروتکل به چند واحد تقسیم می شوند.هر لایه با کمک لایه هایی که مستقیماً در زیر آن قرار دارند،استفاده از خدمات را ممکن می سازد و نیز خدمات را برای لایه هایی که در بالا قرار دارند مهیا می کند.مجموعه کوچکی از لایه های اصلی ، ارتباط بین لایه های مجاور را محدود کرده است. اصل لایه بندی ، طراحی و انجام کارها را ساده کرده و امکان پیاده سازی تناوبی لایه ها را مهیا ساخته است.موفقیت اینترنت قدرت طراحی لایه ای را در شبکه های سیم کشی شده نشان میدهد.ویژگی هلی شبکه های بی سیم در چندین روش با شبکه های سیم کشی شده فرق می کند که ظرفیث کم اتصال و سرعت بالای اشکالات موجب آن می باشد :

· بخاطر تغییرپذیری کانال با مقیاس کوچک و بزرگ، کیفیت کانالها نسبت به تحرک و موقعیت گره در یک هزارم ثانیه تغییر می کند.پروتکل مسیریاب به سادگی نمی تواند مسیری را بر پایه پیام درخواست مسیر انتخاب کند(9).

· ظرفیت پیوندهای بی سیمی به وضعیت پیوندهای دیگر در برد ارسال آن بستگی دارد.بنابراین دلیل دیگر تراکم استنتاج پیوندهای دیگر است.

بدلیل جفت سازی مستقیم بین لایه فیزیکی و لایه بالایی، توده پروتکل قدیمی برای شبکه های بی سیم کافی نمی باشد.متدلوژی طراحی لایه متقابل یک زمینه فعال تحقیقی برای پیشبرد عملکرد شبکه های بی سیم می باشد؛خایی که اطلاعات بطور دینامیکی بین لایه های مختلف پروتکل مبادله می شود.در یک شبکه بی سیم ،سه لایه فیزیکی ، MAC و مسیریاب در کنار هم نسبت به منبع شبکه مخالفت می کنند.لایه فیزیکی با سرعت و قدرت انتقالی خود تصمیمات لایه های مسیریاب و MAC را تحت تأثیر قرار می دهد.لایه MAC مسئول برنامه ریزی و تخصیص کانال بی سیم است که نهایتاً پهنای باند موجود در فرستنده و تأخیر بسته کوچک را مشخص خواهد کرد.پهنای باند و تأخیر بسته نیز تصمیم لایه مسیریاب برای انتخاب پیوند را تحت تأثیر قرار می دهد.لایه مسیریاب برای باز پخش کردن بسته ها به مقصد ، پیوندهای بی سیم را انتخاب می کند.تصمیمات مسیریاب سطح مباخته در لایه MAC و پارامترهای لایه فیزیکی را تغییر می دهد.در اینجا مثالهایی از طراحی لایه متقابل در شبکه های بی سیم موجود است.در CDMA2000 HDR (سرعت بالای اطلاعات)(10) هر گره بطور دوره ای کیفیت کانال را نسبت به ایستگاه بنیادی سنجیده و آنجا می فرستد،بنابراین به منظور پیشبرد توان عملیاتی ، ایستگاه بنیادی از اولویت خاصی برای استفاده کنندگان شبکه با کیفیت بهتر برخوردار است.طراحی لایه متقابل مشکل اثصال در کنترل قدرت و برنامه ریزی برای شبکه های بی سیم چند پرشی با QDS را مخاطب قرار می دهد.این عمل SINR و سرعت کم بعنوان فشار را برای کوچک سازی انتقال کلی در سراسر شبکه گرفته و فعل و انفعالات پروتکلهای مسیریاب و پروتکلهای MAC را برای شبکه های بی سیم تحت پارامترهای متحرک متفاوت را مورد مطالعه قرار میدهد.(12).تجارب با ترکیبات متفاوت پارامتری از پروتکلهای مسیریاب([13]برنامه LAR و DSR، AODV)،لایه MAC (MACA،IEEE 802/11 وcsma) ،سرعت گره ها و سرعت یک به یک بسته های اطلاعاتی بدست آمده اند.یک تکنیک آماری .ANOVA(تجزیه واریانس)برای آنالیز کردن نتایج مورد استفاده قرار می گیرد.نتایج اهمیت فعل و انفعالات بین متغیرها در عملکرد را نشان می دهد.(14) طرح ساده ای برای طراحی لایه متقابل است.پروتکل روتین AODV در شبکه Ad Hoc برای انتقال ویدیوئی بصورت صحیح زمانی استفاده می شود.اطلاعات روتین ایجاد شده بوسیله AODV می تواند در کاربرهای یرنامه ها تقسیم شوند.وقتی که فرستنده می خواهد اطلاعات را بفرستد ابتدا اطلاعات را کنترل خواهد کرد در (15)اطلاعات منحنی از موبایل بوسیله لایه های مختلفی همچون اینترنت شبکه انتقال و لوله های بالایی مورد استفاده قرار می گیرد


دانلود ترجمه مقاله مسیریابی ویژه متحرک هندسی Asymptotically Optimal Geometric Mobile AdHoc Routing

مسیریابی ویژه متحرک هندسی مسیریابی ویژه متحرک هندسی Asymptotically Optimal Geometric Mobile AdHoc Routing
دسته بندی برنامه نویسی
بازدید ها 35
فرمت فایل docx
حجم فایل 227 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
ترجمه مقاله مسیریابی ویژه متحرک هندسی Asymptotically Optimal Geometric Mobile AdHoc Routing

فروشنده فایل

کد کاربری 4269
کاربر

مسیریابی ویژه متحرک هندسی Asymptotically Optimal Geometric Mobile AdHoc Routing

مسیریابی ویژه (Ad-hoc) متحرک هندسی بهینه ویژه)

خلاصه :

در این مقاله ما اطلاعاتی را در مورد AFR برای شما بیان می کنیم . AFR یک وسیله متحرک هندسی جدید است که الگوریتم را مسیر یابی می کنیم الگوریتم بطور کامل توزیع شده است (پراکنده شده است) گره ها باید فقط با همسایه های مستقیم شان که در محدوده انتقال آنها قرار دارند در تماس بوده و ارتتباط برقرار کنند ما نشان می دهیم که اگر بهترین مسیر AFR است که هزینه ای به مقدار C دارد ، ترمینال هایی که ارزشی به اندازه O (c2) دارند بدترین مورد می باشند AFR یک الگوریتم rst با هزینه است که بوسیله عملکرد یک مسیر بهینه و مطلوب محدود شده است.

ما همچنین با نشان دادن این موضوع که هر الگوریتم مسیریابی مهندسی بدترین ارزش و هزینه را دارد یعنی (c2) یک محدوده زیرین محکم و استواری را ارائه می دهیم بنابراین AFR کاملا مطلوب و بهینه است ما یک الگوریتم غیر هندسی را ارائه می دهیم که با محدوده (مرز- حدود ) زیرین هم مطابقت دارد اما مقداری حافظه در هر گره نیاز دارد این مطلب باعث بوجود آمدن یک تجارت وسوسه گر بین هندسه و حافظه می گردد.

- طبقه بندیها و توصیفهای موضوعات:

F.2.2 ( تجزیه و تحلیل الگوریتم ها و مشکلات پیچیده ) الگوریتم های غیر عددی و مشکلات و مسائل آن .

مسائل هندسی و محاسبات . مسیر یابی و طرح C.22.2 .(شبکه های ارتباطی کامپیوتر ): پروتکل های شبکه ای (شبکه ) پروتکل های مسیر یابی

ABSTRACT
In this paper we present AFR, a new geometric mobile adhoc
routing algorithm. The algorithm is completely distributed;
nodes need to communicate only with direct neighbors
in their transmission range. We show that if a best
route has cost c, AFR nds a route and terminates with
cost O(c2) in the worst case. AFR is the rst algorithm
with cost bounded by a function of the optimal route. We
also give a tight lower bound by showing that any geometric
routing algorithm has worst-case cost
(c2). Thus AFR is
asymptotically optimal. We give a non-geometric algorithm
that also matches the lower bound, but needs some memory
at each node. This establishes an intriguing trade-o
between geometry and memory

ABSTRACTIn this paper we present AFR, a new geometric mobile adhocrouting algorithm. The algorithm is completely distributed;nodes need to communicate only with direct neighborsin their transmission range. We show that if a bestroute has cost c, AFR nds a route and terminates withcost O(c2) in the worst case. AFR is the rst algorithmwith cost bounded by a function of the optimal route. Wealso give a tight lower bound by showing that any geometricrouting algorithm has worst-case cost (c2). Thus AFR isasymptotically optimal. We give a non-geometric algorithmthat also matches the lower bound, but needs some memoryat each node. This establishes an intriguing trade-o between geometry and memory

ABSTRACTIn this paper we present AFR, a new geometric mobile adhocrouting algorithm. The algorithm is completely distributed;nodes need to communicate only with direct neighborsin their transmission range. We show that if a bestroute has cost c, AFR nds a route and terminates withcost O(c2) in the worst case. AFR is the rst algorithmwith cost bounded by a function of the optimal route. Wealso give a tight lower bound by showing that any geometricrouting algorithm has worst-case cost (c2). Thus AFR isasymptotically optimal. We give a non-geometric algorithmthat also matches the lower bound, but needs some memoryat each node. This establishes an intriguing trade-obetween geometry and memory


دانلود ترجمه مقاله بررسی ساختار ویدئو VIDEO STREAMING

ترجمه مقاله بررسی ساختار ویدئو VIDEO STREAMING
دسته بندی الکترونیک و مخابرات
بازدید ها 51
فرمت فایل docx
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
ترجمه مقاله بررسی ساختار ویدئو VIDEO STREAMING

فروشنده فایل

کد کاربری 4269
کاربر

VIDEO STREAMING ترجمه مقاله بررسی ساختار ویدئو

Video has been an important media for communications and entertainment

for many decades. Initially video was captured and transmitted in analog

form. The advent of digital integrated circuits and computers led to the

digitization of video, and digital video enabled a revolution in the

compression and communication of video. Video compression became an

important area of research in the late 1980’s and 1990’s and enabled a

variety of applications including video storage on DVD’s and Video-CD’s,

video broadcast over digital cable, satellite and terrestrial (over-the-air)

digital television (DTV), and video conferencing and videophone over circuitswitched

networks. The growth and popularity of the Internet in the mid-

1990’s motivated video communication over best-effort packet networks.

Video over best-effort packet networks is complicated by a number of factors

including unknown and time-varying bandwidth, delay, and losses, as well

as many additional issues such as how to fairly share the network resources

amongst many flows and how to efficiently perform one-to-many

communication for popular content. This article examines the challenges

that make simultaneous delivery and playback, or streaming, of video

difficult, and explores algorithms and systems that enable streaming of preencoded

or live video over packet networks such as the Internet.

We continue by providing a brief overview of the diverse range of video

streaming and communication applications. Understanding the different

classes of video applications is important, as they provide different sets of

constraints and degrees of freedom in system design. Section 3 reviews

video compression and video compression standards. Section 4 identifies the

three fundamental challenges in video streaming: unknown and time-varying

bandwidth, delay jitter, and loss. These fundamental problems and

2 Chapter 1

approaches for overcoming them are examined in depth in Sections 5, 6, and

7. Standardized media streaming protocols are described in Section 8, and

additional issues in video streaming are highlighted in Section 9. We

conclude by describing the design of emerging streaming media content

delivery networks in Section 10. Further overview articles include [1,2,3,4,5

گروه‌بندی ویدئو : مفاهیم، الگوریتمها، و سیستم‌ها

ویدئو رسانه مهمی برای ارتباطات و سرگرمی در اکثر دهه‌ها می باشد. ابتدایاً ویدئو جلب شد و در شکل هم‌ترازی منتقل شد. ظهور جریانات تجزیه شده دیجیتالی و کامپیوترها منتهی به رقمی کردن ویدئویی می شود و ویدئو دیجیتالی قادر به انقلابی در ارتباطات ویدئویی شد. فشرده سازی ویدئو حوزه مهمی از تحقیق را در اواخر دهه های 80 و 90 به خود اختصاص داد و عملکردهای مختلفی همچون ذخیره سازی ویدئو در DVD و ویدئو سی‌دی، توزیع ویدئویی در کابل‌های دیجیتالی،‌نصب و تلویزیون دیجیتال زمینی (DTV) کنفرانس ویدئویی و تلفن ویدئویی در شبکه‌های مدار بسته ومهیا می‌سازد. رشد و محبوبیت اینترنت در اواسط دهه های 90 ارتباطات ویدئویی را در شبکه های بسته تلاش بهتر ترغیب می کند. ویدئو شبکه های بسته تلاش بهتر با تعدادی از عواملی همچون پهنای برد با زمان متغیر و ناشناخته، تاخیر، و از دست دادنها به اندازه با فتهای اضافی نظیر چگونگی شراکت نسبی منابع شبکه ای در میان اکثر جریانها و چگونگی تاثیر اجرای یک به زیاد ارتباطات برای قشر محبوب بسیار پیچیده می باشد. این مقاله تنش‌های ایجاد شده تحول و برگشت همزمان، یا گروه‌بندی سخت ویدئویی و بررسی الگوریتم‌ها و سیستم‌های قابل گروه‌بندی پیش از کدگذاری یا تصویر زنده بر شبکه همچون اینترنت را مورد بررسی قرار داده است.

ما با تهیه دیدگاه مختصری از محدوده گوناگون گروه بندی و عملکردهای ارتباطات ویدئویی بحث را ادامه داده ایم. فهمیدن طبقات مختلف عملکردهای دیدیویی بسیار حائز اهمیت است، همان‌طور که آنها مجموعه تفاوتهای ساختاری و درجات آزاد طراحی سیستم را مهیا می کنند. فصل 3 فشرده سازی ویدئویی و استاندارهای فشرده سازی را بررسی می کند. فصل 4 سه تنش اساسی در گروه بندی ویدئویی را مشخص می کند. پهنای برد ناشناخته و با زمان متغیر، بی ثباتی تاخیر، و از دست دادنها همچنین مشکلات اساسی و رویکردهای غلبه آنها به طور مفصل در فصل 5 و 6 و 7 مورد بررسی قرار گرفته اند. گروه بندی پروتکل های استاندارد شده در فصل 8 و موضوعات اضافی درباره گروه بندی ویدئویی در فصل 9 به تفصیل آمده اند. با تشریح طراحی پیدایش گروه بندی محتوای رسانه ای شبکه های تحویلی در فصل 10 آمده اند.

2- چشم اندازی از گروه بندی ویدئویی و کاربردهای ارتباطاتی

محدوده گوناگونی از ارتباطات و کاربردهای گروه بندی مختلف تصویری وجود دارد که در شرایط یا ویژگیهای متفاوت عملکرد متفاوتی دارند. برای مثال، کاربرد ارتباطاتی ویدئویی احتمالاً برای نقطه ارتباطات یا برای پخش و توزیع ارتباطات می باشد، و ویدئو احتمالاً از پیش کدبندی (ذخیره شده) شده یا احتمالاً‌در همان حال کدبندی شود. کانالهای ویدئویی ارتباطات ایستا یا متحرک، سوئیچینگ مدارس یا سوئیچینگ بسته ای می باشد که از سرعت بیت های ثابت یا متغیر انتقالی استفاده کند و احتمالاً از برخی از شکل کیفیت خدماتی همایت کند یا اینکه فقط بهترین خدمات حمایتی را تدارک ببیند. ویژگیهای خاص کاربردهای ارتباطاتی ویدئویی به شدت تحت تاثیر طراحی سیستم می‌باشد. بنابراین، ما به صورت مختصر بحث درباره چنین ویژگیها وتاثیرشان را بر سیستم طراحی ارتباطات ویدئویی ادامه می دهیم.