دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 6 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 165 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 20 |
عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی های سطح کل سازمان
دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک - مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 20 اسلاید
مقدمه
استراتژی شرکت به توصیف جهت گیری کلان سازمان در راستای نگرش کلی آن به رشد و مدیریت انواع کسب و کارها و خطوط تولید می پردازد. این استراتژی رویکرد کل سازمان به آینده را مشخص می کند. ممکن است سازمان فاقد دارای یک کسب و کار و یا چندین کسب و کار باشد که لازم است جهت گیری کلی این کسب و کارها در سطح شرکت، مشخص شود. برای تعیین استراتژی در سطح کل شرکت/ سازمان، بایستی چشم انداز و مأموریت سازمان و عوامل خارجی و داخلی آن در نظر گرفته شوند و متناسب با آنها اهداف بلند مدت، تنظیم شده و استراتژی هایی بررسی و انتخاب شوند که موفقیت مجموعه سازمان را به ارمغان آورند.
این فایل در زمینه استراتژی های سطح کل سازمان بوده و شامل بخشهای زیر است:
مقدمه
انواع استراتژی های سطح کل شرکت
استراتژی های هدایتی
استراتژی های رشد
استراتژی های ثبات
استراتژی های کاهش
استراتژی های یکپارچگی(عمودی به بالا، عمودی به پایین و افقی)
استراتژی های متمرکز( نفوذ در بازار، توسعه محصول و توسعه بازار)
استراتژی های متنوع سازی(همگون، نا همگون و افقی)
استراتژی توقف و آغاز محتاطانه
استراتژی عدم تغییر
استراتژی سود
استراتژی مشارکت یا سرمایه گذاری مشترک
استراتژی ادغام
استراتژی خرید استقراضی
استراتژی کاهش
استراتژی تغییر جهت
استراتژی اسارت
استراتژی فروش یا واگذاری
استراتژی ورشکستگی یا انحلال
تجزیه و تحلیل پرتفولیو
استراتژی سرپرستی
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 7 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 164 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 17 |
عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژیهای سطح کسب و کار
دسته: مدیریت(مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 17 اسلاید
این فایل شامل بخشهای زیر است:
مقدمه
انواع استراتژی کسب و کار
استراتژی های رقابتی
استراتژی های همکاری یا ائتلاف های استراتژیک
گونه شناسی مایلز و اسنو
گونه شناسی پورتر
استراتژی فرصت جویان
استراتژی تحلیل گران
رهبری هزینه ها
تمایز
تمرکز بر تمایز
تمرکز بر هزینه
کنسرسیوم های خدمات متقابل؛
سرمایه گذاری مشترک؛
توافق بر سر اعطای امتیاز ساخت؛
مشارکت زنجیره ارزش
مقدمه این فایل به شرح زیر است:
مقدمه: استراتژی سطح کسب و کار یا واحد تجاری به این مسئله می پردازد که چگونه شرکت ها در یک صنعت یا بازار به رقابت می پردازند. استراتژی کسب و کار بر بهبود موقعیت رقابتی محصولات یک شرکت یا یک واحد تجاری(کالا یا خدمات) در یک صنعت یا یک بخش از بازار خاص تاکید می کند.
استراتژی کسب و کار می تواند رقابتی ( مبارزه با تمام رقبا برای کسب مزیت) یا مشارکتی ( همکاری با یک یا چند رقیب برای کسب مزیت علیه سایر رقبا) یا به هر دو شکل باشد. استراتژی کسب و کار نشان میدهد که یک شرکت چطور باید در یک صنعت خاص رقابت یا همکاری کند.
دسته بندی | برنامه نویسی |
بازدید ها | 55 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 61 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 37 |
پروژه مالی شرکت ایران رادیاتور
مقدمه
شرکت رادیاتور ایران
صورتهای مالی تلفیقی گروه و شرکت اصلی
سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1387
مجمع عمومی عادی صاحبان سهام
با احترام
به پیوست صورتهای مالی تلفیقی به همراه صورتهای مالی شرکت رادیاتور ایران سهامی عام ( شرکت اصلی ) مربوط به سال منتهی به 29 اسفند ماه 1387 تقدیم می گردد . اجزای تشکیل دهنده صورتهای مالی به قرار زیر است :
الف – یادداشتهای توضیحی
تاریخچه
موضوع شرکت
سرمایه شرکت
محل قانونی شرکت
ب – صورتهای مالی اساسی تلفیقی
ترازنامه تلفیقی
صورت سود و زیان تلفیقی
گردش حساب سود ( زیان ) انباشته تلفیقی
صورت جریان وجوه نقد تلفیقی
پ – صورتهای مالی اساسی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام )
ترازنامه
صورت سود و زیان
گردش حساب سود( زیان ) انباشته
صورت جریان وجوه نقد
د- جدول نسبت های شرکت رادیاتور ایران وتجزیه وتحلیل انها
صورتهای مالی تلفیقی گروه وصورتهای مالی شرکت رادیاتور ایران 0 سهام عام ) براساس استانداردهای حسابداری تهیه شده و درتاریخ 28/02/82 به تایید هیات مدیره شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام ) رسیده است .
اعضاء هیات مدیره سمت
---------------- -------------
آقای عباس ملکی تهرانی مدیرعامل و عضو هیات مدیره
آقای محمد یونسی رئیس هیئت مدیره
آقای محمد رضا محمودی نائب رئیس هیئت مدیره
آقای ساسان منوچهری عضوهیات مدیره
آقای محمد سعید فلاحی عضو هیات مدیره
وسعت یک کانال توزیع ، مرتبط است با تعداد کلی کانالهای مختلف ( مثل خرده فروشان ) که در هر یک از سطوح استفاده می شوند ( شکل 2 – 7 ) . یک سازنده می تواند تصمیم بگیرد که طول کانال توزیع را برای محصولش ، با قطع عمده فروشان و خرده فروشان و فروش مستقیم به مصرف کننده ، کوتاه کند. وسعت کانال می تواند با فروش کالاها فقط از طریق یک شرکت فروشگاههای خرده فروش ، کاهش یافته اند . از سوی دیگر ، آن ممکن است با فروش ، از طریق تنوع وسیعتری از فروشگاه ها افزایش یافته باشد . تمبرها ، زمانی فقط از طریق اداره های پست یا ماشین های تمبر ، فروخته می شدند ، تا اینکه تصمیم گرفته شد که آنها را از طریق دامنه ای از نمایندگی های فروش ، شامل ادارات پست ، روزنامه فروشی ها و شیرینی فروش ها ، بفروشند .
فایده ی یک کانال توزیع مستقیم ، برای یک خریدار ، یعنی وقتی که آن به طور
شکل 2 – 7 وسعت و طول کانال
طول کانال :
خریدار خرده فروش عمده فروش سازنده
واسطه ها
وسعت کانال :
خرده فروش
خرده فروش
خریدار خرده فروش سازنده
خرده فروش
خرده فروش
خرده فروش
مستقیم با خریدارش انجام می شود ، این است که شرکت می تواند کنترل فعالیتهای کانال را در اختیار داشته باشد . آن می تواند ارتباطی مستقیم با خریداران داشته باشد که می تواند درکی بهتر از احتیاجات آنها و آگاهی سریعی از هرگونه مشکلی که ایجاد می شوند را ایجاد کند و سریعا" به تغییرات موجود در بازار و احتیاجات ویژه ی بخش های بازار ، پاسخ دهد . از سوی دیگر ، با استفاده از واسطه های متخصص ، مثل خرده فروش ها ، در فروش کالاها ، شرکت می تواند از تخصص آنها در بخش به خصوصی از زنجیره های توزیع ، استفاده کند .
« شرکت مهندسی » از « شرکت ارتباطات » دعوت می کند تا در مورد مشکلاتش در سیستم ها و ارتباطات بحث کند . مشاوری که از طرف « شرکت ارتباطات » است ، سفارشات و پیشنهادات شرکت را به مدیرعامل ، ارائه می دهد . مدیرعامل تأکید می کند که « از آن جا که شما می دانید ، ما در حل مشکلات تجاری ، از طریق تکنولوژی اطلاعات ، تخصص داریم ، اخیرا" به سطح گسترده تر « بررسی های سلامت شرکت » وسعت یافته ایم و با وجودی که ما با نگاهی به سیستم های تکنولوژی اطلاعات شما شروع کردیم ، به زودی خودمان را خواهیم دید که در حال نگاه کردن به تصویری وسیعتر به عنوان نتیجه ای از مذاکره انجام شد با افراد مأمور در اینجا ، هستیم .» « این ویژگی بررسی سلامت است که ما را به سوی شما جذب می کند .» « سیستم تکنولوژی اطلاعات شما ، تا وقتی که پیش می رود و درتمام کارکردهای اصلی شما به کار گرفته می شود ، برای هدفتان درست است ، اما سیستم جدیدتری وجود دارند که سریعتر می باشند و می توانند برنامه ترکیب شده ای را برایتان فراهم کنند . آن همچنین ، به حمایت از به کار گیری اطلاعات جمع آوری شده کمک می کند تا توسط بازاریابی که در آن وقت ، در حال استفاده از سیستم خودش است ، انجام شود . هر چند ، ما آن را به عنوان مشکل اصلی شما نمی بینیم .» این بیشتر با ساختار انجام می شود . آن به عهده ی هر بخش تولیدی گذاشته می شود تا خریدارانشان را جستجو کنند . این بدان معنی است که آن کار یا با تعدادی از خریداران ، بسیار ناهمگون است ، و با بعضی از آنها ، نه . شما هیچ سیستمی از مدیران کنترل کننده سود ندارید ، که افرادی با مسئولیت جستجوی یک سود یا خریدار به خصوصی هستند . و نه هیچ سیستمی متمرکز شده ای روی فروش ها دارید ، که افرادی هستند ، که روی یافتن تجارت های جدید تمرکز دارند . فرض شده است که بخش ها نزدیک به خریدارانشان نگه داشته شده اند و به دنبال کارهای جدیدی هستند ، اما تخصص اصلی شان ، در تولید است . شما هم یک کانال کاملا" طویل توزیعی دارید و هم وسعتی از آن را ، تأمین کنندگان شما هستیم تأمین کنندگان خودشان را دارند . پس شما محصولاتتان را به دامنه ای از خریداران مختلف ، توزیع می کنید . شما شرکت های کوچک بسیاری دارید که تشکیل دهندگان را فراهم می کنند و در عوض ، خریداران نسبتا" کمی را دارید ، بنابراین ممکن است بخواهید که جنبه تأمین کانال توزیعتان را محدود کنید یک سیستم تکنولوژی اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا موجودی ، قیمت ها و ظرفیت پذیرش خود را کنترل نمائید و به مدیران جدید کنترل کننده سود شما کمک خواهد کرد تا آنچه مشتریان می خواهند ودر چه زمانی آن را می خواهند را فراهم کنند .» |
انتخاب یک کانال توزیعی ، گسترده یا محدود ، طویل یا کوتاه ، مستقیم یا غیرمستقیم ، به عوامل کفایت و کارایی بستگی خواهد داشت . تصمیمات بستگی خواهد به ماهیت فروش و ماهیت محصول / خدمات آماده برای فروش . نوعا" ، خدمات دهی به افراد ، از طریق یک کانال توزیع مستقیم ، کوتاه ومحدود ، مفید خواهد بود ، بنابراین خدمات دهی روی دریافت شخصی آن ، تمرکز دارد . تعطیلات سفارشی معمولا" مانند این خواهند بود ، وقتی که سازندگان سفرهای تعطیلاتی شخصی ، یک برنامه سفری را بانمایندگانی ازشرکت تعطیلاتی متخصص ، ترتیب می دهند . از جهت دیگر ، تورهای مسافرتی ، از طریق کانال توزیع طویلتر و گسترده تر فروخته شده باشند . محصولات تولید شده اغلب کانالهای غیرمستقیم و طویلی دارند ، با وجودی که ممکن است تا حدی محدود باشند . سازندگان اتومبیل ها ممکن است محصولاتشان را از طریق عمده فروشانی که سپس آنها را به خرده فروشان متخصص برای فروش به خریدار نهایی ، می فروشند ، بفروشند . در بعضی موارد ، این کانال محدود است ، وقتی خریداران فقط قادر هستند که ساخته های ویژه اتومبیل ها را از طریق یک توزیع کننده ک توسط سازنده یا عمده فروش ، به ثبت رسیده است ، خریداری کنند .
با توسعه خرید اینترنتی ، و خرید تلفنی و پست سفارشی ، کانالهای توزیع تمایل به وسیعتر شدن ، کوتاه تر شدن و مستقیم تر شدن دارند . این ، یعنی اینکه ایده « مکان » در اصطلاحات شیوه ی خرید و فروش ، به طور قابل توجهی در طول زمان تغییر کرده است . در حالی که این پیشرفت ها به طور خیلی زیادی تسهیلات خریداران را افزایش می دهند ، ارزشی را روی اطمینان خریدار ، قرار می دهند . کالاهای خریداری شده توسط خریدار ، از طریق تلفن ، فاکس یا اینترنت ، گویای این مطلب است که خریدار تا وقتی آنها را می خرد آنها را نمی بیند و یا با آنها « برخوردی » ندارد . خریداران باید مطمئن باشند که توضیحاتی که آنها در مورد کالاها دیده اند ، دقیق بوده و آنها می توانند به راحتی آنها را برگردانند ، اگر احتیاجات خریدار را برآورده نکند .
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 8 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 96 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 23 |
عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی
دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:23 اسلاید
این فایل در زمینه" مدیریت ارتباطات سازمانی " بوده که در 23 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده و می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:
سیستم های فرعی سازمانی و نیازهای اطلاعاتی آنها
تاثیر مدیر بر ارتباطات سازمانی
مدیران و ارتباطات سازمانی محدود
رابطه های اطلاعاتی و ارتباطات سازمانی
ارتباطات سازمانی و پنجره جوهری
نقش مدیر در تسهیم اطلاعات
سازمان ها به عنوان پردازش گرهای اطلاعات
شناخته ها و ناشناخته های اطلاعاتی
پیوستار پردازش اطلاعات
ابعاد پردازش اطلاعات
حلقه های ارتباطی با محیط
رابطه های بین سازمان
محیط اطلاعات
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 9 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 137 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 26 |
عنوان: دانلود پاورپوینت (اسلاید) محیط، سازمان و نظریات آن
دسته: مدیریت (مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)
فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)
تعداد اسلاید: 26 اسلاید
این فایل با فرمت پاورپوینت در تعداد 26 اسلاید زیبا و کامل در زمینه " محیط، سازمان و نظریات آن " بوده که می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و تئوری های مدیریت پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
محیط سازمانی
شبکه بین سازمانی
محیط عمومی
بخش اجتماعی
بخش فرهنگی
بخش سیاسی
بخش اقتصادی
بخش فناوری اوری
طبیعی
محیط بین المللی و جهانی
تئوریهای روابط سازمان و محیط
تئوریهای اقتضایی
محیط نا مطمئن
نگاه اطلاعات
واکنش سازمان به عدم اطمینان
چگونگی تحلیل سازمان