دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 7 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 33 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 39 |
فهرست مطالب
چکیده: 4
کلیدواژه ها: 4
مقدمه: 5
توصیف وضعیت موجودوبیان مساله: 7
مساله : 7
شواهد1: 8
گردآوری اطلاعات ،تجزیه وتحلیل وارائه راهکارموقتی 8
اجرای راهکارها 9
شواهد2 10
ارزشیابی تأثیراقدام جدید وتعیین اعتبارآن 11
پیشنهادات: 12
نتیجه گیری وگزارش نهایی: 13
راهکارهایی برای حل مشکل مشابه درخانواده ها 14
فهرست منابع 15
دراین اقدام پژوهی که موضوع آن جلوگیری ازمدرسه گریزی حسین می باشد.هدف این بودکه دانش آموزمذکوررابه حضورمنظم درمدرسه وکاهش اضطراب( تعلق به خانواده) دراوسوق دهیم ؛برای این منظورازروش تحقیق اقدام پژوهی استفاده کردیم .من که معاون اجرایی مجتمع بودم باکمک مدیرومشاورمدرسه ومعاون آموزگار بادعوت ااولیای دانش آموزوچندین جلسه بحث وگفتگووارائه رهنمود(عدم ترک خانه درموقع برگشتن فرزندش ازمدرسه واستقبال ازاو)وازهمه مهم تردادن مسولیت وبزرگ ترجلوه دادن نقاط قوت دانش آموزتوانستیم رفتاردانش آموزرااصلاح کنیم.وبه این نتیجه رسیدیم که نیازبه تعلق به خانواده بایددرکودک تأمین شودتااو آرامش روانی داشته باشدوباخیال راحت درسرکلاس درس حاضرشود.