دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 499 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 23 |
عنوان: دانلود پاورپوینت روند توسعه مدل برنامهریزی استراتژیک
دسته: مدیریت (مدیرت بازاریابی- مدیریت استراتژیک- مدیرت اجرایی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید 23 اسلاید
این فایل در زمینه " روند توسعه مدل برنامهریزی استراتژیک "می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
شرایط خاص صنایع و شرکتهای داخلی
مدلهای نسل اول برنامهریزی استراتژیک
شناسایی فاکتورهای بحرانی موفقیت مدل تدوین استراتژی برای شرکتهای ایرانی
سنجش مدلهای نسل اول در قبال عوامل کلیدی موفقیت
سنجش مدلهای نسل اول در قبال عوامل کلیدی موفقیت
مدل مطلوب برنامهریزی استراتژیک شرکتهای ایرانی
مدل CMS
مدل مطلوب برنامهریزی استراتژیک
نقشه راهنمای مدل CMS
مراحل مدل CMS در برنامهریزی استراتژیک
مراحل مدل CMS در برنامهریزی استراتژیک
سوابق اجرای مدل CMS در شرکتهای ایرانی
تغییر شرایط
مدلهای نسل دوم برنامهریزی استراتژیک
شناسایی فاکتورهای بحرانی موفقیت مدل تدوین
استراتژی برای شرکتهای ایرانی
سنجش مدلهای نسل دوم در قبال فاکتورهای بحرانی موفقیت
شرایط و محیط سازمانهای داخل کشور در آن زمان
مدل جدید HCMS ابزاری قدرتمند برای برنامهریزی استراتژیک
نقشه راهنما (Road Map) مدل HCMS ابزاری قدرتمند برای مدیریت استراتژیک
سوابق اجرای مدل HCMS در شرکتهای ایرانی
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 6 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 649 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 32 |
عنوان: دانلود پاورپوینت طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب
دسته: مدیریت (مدیرت بازاریابی-مدیریت رفتار سازمانی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید 32 اسلاید
این فایل در زمینه "طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب "می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
یک ایده یا ایده های متعدد؟
ایده اصلی
چگونه انجام می شود؟
شیوه انجام
زمان جلسه:
مراحل طوفان فکری
خلاقیت (creativity)- قواعد و تکنیکها
محدود کردن تعداد ایده ها
دسته بندی (categorizing) و ترکیب (combining)
رأی گیری (Voting)
رای گیری چندگزینه ای
رای گیری چندگزینه ای
درجه بندی
ارتباط ایده ها با اهداف
ساختاردهی به ایده ها
ساختاردهی بالا-به-پائین
ساختاردهی پائین-به-بالا
از ویژگی گزینه ها تا اهداف
ارزیابی و انتخاب- AHP
جمع بندی
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 9 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 44 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 22 |
حال با توجه به این مطالب به نظر میرسد به منظور در گیر کردن و ادامه شرکت دانش آموزان در فرایند یادگیری و فراگیری هر چه بیشتر مطالب توسط آنها ، فهم ترجیحات، سبک یادگیری و سبک شناختی هر یک از آنها بسیار مؤثر است.بنابر این سازگار کردن روشهای آموزشی دانش آموزان با سبک های یادگیری آنها بسیار سودمند است. این امر مستلزم این است که در ابتدا سبک ها ی یادگیری آنها را شناسایی کنیم. هدف اصلی این پژوهش نیز شناسایی نقش رویکردهای یادگیری در میزان اثربخشی روش یادگیری مشارکتی در درس ریاضی است.
فهرست مطالب
فصل اولکلیات.. 1
مقدمه.. 2
بیان مساله.. 3
فرضیه های پژوهش.. 4
سوالات تحقیق.. 4
مراحل اجرای طرح.. 5
فصل دومادبیات تحقیق.. 6
نظریه اندیشمندان.. 7
تحقیقات انجام شده مرتبط با موضوع.. 12
منابع 16
دسته بندی | برق |
بازدید ها | 17 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 3578 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 88 |
امروزه تکنولوژی الکترونیک در تمام قسمت های زندگی بشر نقش دارد بطوری که اگر آن را از زندگی حذف کنیم دچار مشکلات فراوانی می شویم . مدار زیر قسمت کنترل و فرمان یک درب هوشمند است.این مدار از دو سنسور گیرنده و فرستنده مادون قرمز ،یک آی سی ومدارات تولید پالس تشکیل شده است.نحوه کار مدار به این شکل است که یک مدار آستابل که از یک آی سی تایمر 555 ساخته شده است پالس هایی را با فرکانس قابل تنظیم به مدار فرستنده مادون قرمز می فرستد . و فرستنده نیز امواج مادون قرمز را تا فاصله ای خاص می فرستد که به محض
بر خورد با مانع امواج مادون قرمز برگشت می کند وگیرنده آن را دریافت می کند.لازم به ذکر است که فرکانس این امواج ارسالی بوسیله فرستنده باید با فرکانس گیرنده همسان باشد تا از فیلتر داخلی گیرنده عبور کند.در غیر اینصورت بوسیله ی گیرنده قابل در یافت نیست .
گیرنده که فعال به صفر است ،با صفر کردن پایه ی آی سی ،آن را متوجه یک جسم می کند و
آی سی نیز دستور یک شدن پایه ی متصل به رله را می دهد و رله نیز موتور را به کار انداخته ودرب باز می شود .بعد از مدتی حدود 10 ثانیه درب دوباره شروع به بسته شدن می کند.البته در تمامی این مدت مدا ر فرستنده و گیرنده در حال ارسال و دریافت امواج مادون قرمز هستند .و اگر در همین زمان هم جسم دیگری دیده شود درب برای 10 ثانیه ی دیگر باز می ماند.
برای پوشش دادن کل عرض مسیر مورد نظر با امواج مادون قرمز اول لازم است که از گیرنده های ترانزیستوری استفاده شود و دوم هم اینکه باید از یک عدسی مقعر برای پراکنده کردن امواج استفاده کرد.
فهرست مطالب
چکیده ........................................................................................................1
تاریخچه ومقدمه..........................................................................................2
انواع میکروپروسسورها.............................................................................. 4
مقدمه..........................................................................................................6
مختصری راجع به AVR ............................................................................9
خصوصیات Atmega16 ...........................................................................13
ترکیب پایه ها............................................................................................15
فیوز بیت ها................................................................................................16
پورت B ....................................................................................................19
پورت ……………….…………………………………………C 21
پورت …..………………………………………………….….. D23
شماتیک آی سی.........................................................................................26
مادون قرمز.................................................................................................27
شناسایی وتست فرستنده............................................................................28
فرستنده مادون قرمز....................................................................................30
اتصال فرستنده به میکرو..............................................................................30
گیرنده مادون قرمز......................................................................................31
ساختار پایه ای...........................................................................................32
بلوک دباگرام داخلی.....................................................................................33
چگونگی اتصال...........................................................................................33
آی سی 555...............................................................................................37
مدار آستابل با 555......................................................................................38
نحوه کار مدار...............................................................................................40
PCB مدار..................................................................................................42
قطعات لازم................................................................................................43
برنامه آی سی.............................................................................................44
موارد استفاده مدار......................................................................................45
ضمائم........................................................................................................46
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 7 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 204 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 22 |
خلاقیت اوج توانایی تفکر بشری است که توانسته است انسان را به مرحله پیشرفت و ترقی برساند و او را در حل تمام مسائل و مشکلات زندگی یاری دهد. نمونه های خلاقیت را می توان در نقاشی روی دیوار در زمان غارنشینان، خلق یک اثر هنری، ماشینآلات صنعتی و آشپزی و خیاطی و … دید .
در حقیقت خلاقیت یک مفهوم انتزاعی و پیچیدهاست. اما ابهام در معنـــی و مفهوم کلمه به معنی پیچیدگی خود جریان خلاقیت نیست، زیرا خلاقیت را می توان به راحتی در زندگی روزانه حس کرد و آن را لمس کرد .
اخیراً محققان و روان شناسان به بعد اجتماعی و محیطی آن توجه کرده اند و معتقدند که خلاقیت را نمیتوان بدون توجه به ابعاد اجتماعی و محیطی آن بررسی کرد. به نظر استرانبرگ(۱۹۸۹) فرایند خلاقیت در ذهن شخص با متغیرهای اجتماعی رابطه دارد . واقعیت این است که به خلاقیت نمی توان با تمرکز بر یک بعــــد نگریست . ابعاد فردی یا محیطی نمی تواند بیانگر ماهیت خلاقیت باشند.بلکه خلاقیت ازسویی نیز تابع نظام اجتماعی خلاق است. به همین دلیل خلاقیت هرگز نتیجه عمل فرد به تنهایی نیست .
یکی از ابعاد محیطی اجتماعی خلاقیت،مدرسه میباشد.تورنس بیان می کند مسئله توسعه خلاقیت در نظام آموزشى رسمى بیشتر از این جهت حائز توجه است که بر اساس پژوهشها دریافتهایم که درابتداابتکار وخلاقیت دراغلب کودکان مشاهده میشود ولى منحنى تحول آن در حدود۱۰سالگى افت می کندو سیر نزولی می یابدو نتیجه آن فقدان علاقه به یادگیری وافزایش مشکلات رفتاری و انگیزشی است. به قول تورنس عدم بروز این توانایى عموماً به نامناسب بودن روشهای تدریس مربوط میشود .
در این میان معلمان نقش کلیدی را بر عهـــده دارند معلمان می توانند با استفاده از انواع روشهای خلاق امکان ظهور خلاقیت در کودکان و نوجوانان را فراهم سازند. امــــروزه تمام کودکان دبستانی باید با واقعیت ها و مفاهیم علمی آشنا شوند زیرا زندگی در عصر صنعتی بدون استفاده از یافتههای علمی تقریباً غیرممکن است .
مدرسه به عنوان یکی از اجزای مهم نظام آموزشی می تواند بر فرایند تفکر و مهارتهای ذهنی و شیوههای یادگیری دانش آموزان تأثیر شگرف بگذارد تا به راحتی بتواند در جهت تفکر نو و انتقادی و کشف مجهـــولات پیش برود و راه حل مناسبی برای مشکلات ارائه دهد. بدین ترتیب مدرسه می تواند کانونی جهت یادگیری و پرورش افکار خلاق باشد .
فهرست مطالب
فصل اول... 1
(طرح تحقیق). 1
مقدمه.. 2
بیان مسئله.. 2
اهمیت و ضرورت تحقیق... 3
اهداف، فرضیات و سؤالات تحقیق... 4
اهداف جزئی: خانوادگی ،آموزشی ، سازمانی.... 4
1-شناخت تأثیر خانواده در پرورش خلاقیت دانش آموزان... 5
فرضیات:. 5
1-بنظر می رسدبین خانواده و پرورش خلاقیت دانش آموزان رابطه وجود دارد.. 5
سؤالات:. 5
1-آیا بین خانواده و پرورش خلاقیت دانش آموزان رابطه وجود دارد؟.. 5
متغیر های تحقیق:. 5
تعریف واژه ها و اصطلاحات..... 5
مفهوم خلاقیت..... 5
فصل دوم.. 6
ادبیات تحقیق... 6
پیشینه تحقیق :. 7
مفهوم خلاقیت و روند تفکر خلاق :. 8
ویژگیهای شخصیتی افراد خلاق :. 10
عوامل موثر در خلاقیت و تاثیر آنبر محتوای کتب درسی :. 11
رابطه هوش و خلاقیت :. 12
عواملی که مانع خلاقیت میشوند :. 15
نقش معلم در پرورش خلاقیت :. 15
منابع